«Газмережі» запустили нові цифрові сервіси для споживачів газу
«Газмережі» запустили нові цифрові сервіси для споживачів газу
Івано-Франківська філія ТОВ «Газорозподільні мережі України» оголошує про запуск нових онлайн-інструментів, які дозволяють споживачам зручно та оперативно вирішувати питання, пов’язані з розподілом природного газу. Зокрема, запрацював Telegram-бот «Газмережі» — цифровий сервіс, що забезпечує доступ до основних функцій без необхідності особистого звернення чи телефонних дзвінків.
Через Telegram-бот t.me/mygrmu_bot користувачі можуть:
передавати показання лічильника;
перевіряти стан особового рахунку;
здійснювати оплату за послуги;
додавати особові рахунки — як власні, так і близьких;
отримувати актуальну інформацію щодо розподілу газу.
Щоб зареєструватись, перейдіть за посиланням: t.me/mygrmu_bot та оберіть Івано-Франківську філію.
Крім того, для покращення комунікації з клієнтами, які надають перевагу живому спілкуванню, запроваджено новий прямий номер Контакт-центру: 0 800 303 104
Оператори Контакт-центру надають консультації з таких питань:
передача показань лічильника;
інформація щодо нарахувань та оплати за розподіл газу;
газифікація приватних осель;
реєстрація в Telegram-боті або особистому кабінеті my.grmu.com.ua;
інші питання, пов’язані з розподілом газу.
Графік роботи Контакт-центру:
будні дні — з 08:00 до 17:00;
вихідні — з 09:00 до 18:00.
ТОВ «Газорозподільні мережі України» продовжує вдосконалювати сервіси для забезпечення якісного та доступного обслуговування споживачів.
0 коментарів