До ВІДОМА СУБ’ЄКТІВ ГОСПОДАРЮВАННЯ, які ЗДІЙСНЮЮТЬ ГОСПОДАРСЬКУ ДІЯЛЬНІСТЬ на ТЕРИТОРІЇ ГРОМАДИ!
► Відповідно до п. 9 Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для розвитку виноградарства, садівництва i хмелярства (далі – Порядок), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15 липня 2005 року № 587 (зі змінами), департамент агропромислового розвитку Івано-Франківської ОДА до 15 ЖОВТНЯ 2021 РОКУ приймає документи від суб’єктів господарювання – юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, що проводять діяльність у галузях садівництва, виноградарства та хмелярства.
► Суб’єктам господарювання на безповоротній основі надається компенсація витрат, здійснених у період із 01 жовтня попереднього року по 30 вересня поточного року на: придбання садивного матеріалу; проведення робіт та придбання матеріалів для спорудження шпалер i встановлення систем краплинного зрошення (далі – роботи); закупівлю техніки, механізмів та обладнання для проведення технологічних операцій у виноградарстві, садівництві i хмелярстві.
► КРІМ ТОГО, ЗВЕРТАЄМО УВАГУ ВА ТЕ, ЩО ОДНОРАЗОВО У 2021 РОЦІ суб’єкти господарювання можуть отримати компенсацію за період із 2019 по 2020 роки за напрямами та у розмірі, визначеними підпунктами 1 i 2 пункту 4 та пунктом 5 вищезазначеного Порядку.
► Для отримання компенсації витрат на садивний матеріал i проведені роботи за зазначений період суб’єктам господарювання необхідно подати пакет документів (підпункт 1 пункту 9 Порядку) в департамент агропромислового розвитку обласної державної адміністрації до 01 ВЕРЕСНЯ а6o 15 ЖОВТНЯ поточного року.
► Документи приймають у департаменті агропромислового розвитку обласної державної адміністрації за адресою: м. Івано-Франківськ, вул. Грушевського 21, 7 поверх, каб. 711.
Телефон для довідок: (0342) 55-20-57; 55-19-07, 55-22-09.
0 коментарів