БЕЗПЕЧНА ОПЛАТА ПІД ЧАС КАРАНТИНУ
БЕЗПЕЧНА ОПЛАТА ПІД ЧАС КАРАНТИНУ
ВАЖЛИВО! ЯК ВИРІШИТИ ПИТАННЯ ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ В «ЧЕРВОНІЙ» ЗОНІ
За інформацією ТОВ «Прикарпатенерготрейд» з 30 жовтня прийом клієнтів у центрах обслуговування “Прикарпатенерготрейду” відбуватиметься відповідно до обмежень “червоного” рівня, за наявності у відвідувача одного з таких документів (відповідно до постанови Кабміну №1236):
• сертифікату про повний курс вакцинації («зелений» сертифікат)
• міжнародного свідоцтва про вакцинацію
• негативного результату ПЛР-тесту чи експрес-тесту на визначення антигену коронавірусу (дійсні 72 години)
Увага! Усім клієнтам “Прикарпатенерготрейду”, зокрема і тим, хто не зможе отримати послугу особисто, доступні канали дистанційного обслуговування:
• персональний кабінет: для населення – https://my.pret.com.ua/, для бізнесу – https://info.pret.com.ua/
• чат-бот у вайбері або чат у телеграмі: https://pret.com.ua/messenger-link
• кол-центр: 066/067 50 40 200, (0342) 78 00 10
• телефон та електронна скринька ЦОКу: https://pret.com.ua/service_centers
• інформаційно-консультаційний центр: ikc@pret.com.ua, (0342) 58 64 00
Пресслужба Кутської селищної ради
0 коментарів