Перейти до змісту Перейдіть на ліву бічну панель Перейдіть на праву бічну панель Перейти до нижнього колонтитула

Субсидія онлайн – як подати заяву на призначення житлової субсидії на вебпорталі ПФУ

Субсидія онлайн – як подати заяву на призначення житлової субсидії на вебпорталі ПФУ

Для оформлення житлової субсидії громадяни подають заяву про призначення та декларацію про доходи і витрати. Це можна зробити online – в особистому кабінеті на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України. Для авторизації необхідно використовувати кваліфікований електронний підпис (КЕП).

Алгоритм дій такий:
заходимо на вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua/);
авторизуємось для входу в особистий кабінет за допомогою КЕП – вказуємо назву Акредитованого центру сертифікації ключів, який згенерував КЕП, обираємо файл ключа та вводимо особистий пароль;
в особистому кабінеті обираємо розділ «Комунікації з ПФУ» й натискаємо на пункт «Заява на житлову субсидію чи пільгу»;
перед формуванням заяви готуємо скановані копії документів, надаємо згоду на дистанційне інформування, натиснувши кнопку «Продовжити».

Для оформлення субсидії потрібні такі документи:
1. Заява про призначення та надання житлової субсидії;
2. Декларація про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії.
Окрім цього, в окремих випадках можуть знадобитися:
– договір про оренду житла (якщо він є);
– довідка про доходи (якщо зазначали у декларації про доходи);
– довідка, яка підтверджує місце перебування особи на території іншої адміністративно-територіальної одиниці;
– довідка про оплату комунальних послуг в іншому житловому приміщенні;
– різноманітні акти обстеження матеріально-побутових умов домогосподарства селищної, сільської або міської ради;
– договори оренди житла в іншому місті тощо.
обираємо пункт «Заява про призначення та надання житлової субсидії»;
заповнюємо відповідні поля онлайн-форми;
додаємо скановані копії документів, натиснувши кнопку «Додати файл»;
натискаємо кнопку «Сформувати заяву», розміщену в кінці онлайн-форми. Автоматизована система перевірить повноту заповнення заяви. Якщо помилок не виявлено, можна переходити до фінального кроку;
накладаємо цифровий підпис та надсилаємо документи до Пенсійного фонду України.

За ходом розгляду заяви на призначення субсидії можна стежити в особистому кабінеті в розділі «Мої звернення» – «Статус звернення».

0 коментарів

Поки що немає коментарів

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *